سایت دانلود استوری

اینستاگرام (Instagram) به عنوان یکی از رسانه‌های اجتماعی در جهان شناخته می‌شود که میلیاردها کاربر فعال دارد. در این پلتفرم امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهای مختلف برای کاربران فراهم شده است. حتما برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید ویدیویی را از اینستاگرام در گالری تلفن همراه خود یا دستگاه دیگری ذخیره کنید تا بعدا به صورت آفلاین ببینید. شبکه اجتماعی Instagram در حال حاضر چنین قابلیتی را برای کاربران خود در نظر نگرفته و تنها قابلیت دانلود ریلز برای برخی اکانت‌ها فعال شده است. اما امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی، تعداد زیادی برنامه و سایت دانلود استوری وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای دانلود فیلم از اینستا استفاده کنید.

در این مقاله چند نمونه از ابزارهای آنلاین دانلود استوری از Instagram بدون نیاز به لاگین معرفی شده‌اند. این سایت‌ها از لحاظ کیفیت، سرعت و ویژگی‌های منحصربه‌فردشان مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

معرفی 5 سایت دانلود استوری اینستاگرام بدون لاگین

بهترین راه برای ذخیره استوری اینستا در گالری تلفن همراه استفاده از سایت‌های معتبری است که در ادامه معرفی شده‌اند. این ابزارهای آنلاین به پشتوانه امکانات خوبی که دارند، شرایط ایده‌آلی را برای دانلود و ذخیره کردن استوری به وجود آورده‌اند. برای مثال فعالیت در این ابزارها نیازی به ورود به حساب کاربری ندارد و شما می‌توانید به صورت ناشناس عمل کنید.

عملکرد این ابزارها مشابه یکدیگر است و برای ذخیره استوری با استفاده از آن‌ها به یک لینک URL نیاز است. البته به جای کپی کردن لینک پیچ‌ها، می‌توان نام حساب کاربری آن‌ها را نیز در یکی از ابزارهای ذخیره استوری تایپ کرد.

  • سایت اسنت اینستا (Snapinsta)

Snapinsta را می‌توان بهترین سایت دانلود استوری از Instagram به حساب آورد که از آزمون خود در همه زمینه‌ها با موفقیت بیرون آمده است. این ابزار به شما امکان دانلود فیلم و عکس‌های خود و دیگران را از اینستاگرام می‌دهد. استفاده از اسنپ اینستا بسیار آسان است و ویدیوها و پست‌ها با کمک آن در بالاترین سطح کیفیت در تلفن همراه ذخیره می‌شوند.

شما می‌توانید هم از نسخه وب و هم نسخه موبایلی این برنامه استفاده کنید. برای استفاده از Snapinsta در مرحله اول باید لینک ویدیو، فیلم، استوری و غیره را از پلتفرم مربوطه کپی کرده و در باکس اختصاص داده شده در Snapinsta قرار دهید. بعد از فشردن دکمه Download ویدیو یا تصویر مورد نظر شما به سرعت لود شده و به صفحه download هدایت می‌شوید. در این صفحه به راحتی می‌توانید فایل انتخابی خود را ذخیره کنید.

لینک سایت

  • سایت این داون (indown)

در هنگام جستجو در اینستا حتما به فیلم‌های جالبی برخورده‌اید که تمایل به ذخیره آن‌ها در گوشی خود و تماشایشان به صورت آفلاین داشته‌اید. متاسفانه شبکه اجتماعی Instagram امکان دریافت مستقیم هیچ ویدیویی را به شما نمی‌دهد. برای رفع این مشکل ما سایت indown.io را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این ابزار کاربرپسند با سرعت، ایمن و ناشناس می‌توانید استوری یا پست مورد نظر خود را به دست آورید.

برای استفاده از این ابزار آنلاین تنها کافی است که لینک فیلم یا تصویر موجود در پلتفرم مربوطه را در کادر ورودی جایگذاری کنید. با فشردن دکمه search فایل مورد نظر پیدا شده و امکان ذخیره آن فراهم می‌شود.

لینک سایت

معرفی 5 سایت دانلود استوری اینستاگرام بدون لاگین

  • سایت آی‌گرم (Igram)

سایت دانلود استوری و پست igram به صورت رایگان و بدون نیاز به لاگین، امکان دانلود تصاویر و ویدیوهای مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ابزار از طریق API اینستا کار کرده و امکان ذخیره سازی تصاویر و ویدیوهای هر حساب کاربری فعال در Instagram را فراهم می‌سازد. در ضمن برای ذخیره تصاویر و فیلم‌های مورد علاقه خود با کمک igram نیازی به هیچ نرم‌افزار یا افزونه‌ای ندارید.

برای استفاده از igram باید آدرس صفحه اینستای مورد نظر خود را در کادر جستجو وارد کنید. در نهایت ابزار یاد شده به صورت خودکار فیلم یا تصویر آن صفحه را برای ذخیره آماده می‌نماید. فایل‌های دریافت شده در یک پوشه جدید در کامپیوتر یا گالری تلفن همراه شما ذخیره خواهد شد.

لینک سایت

  • سایت اینستا ویدیو سیو (instavideosave)

گاهی اوقات موقعیت‌هایی پیش می‌آید که می‌خواهید فیلمی را از اینستاگرام روی تلفن همراه خود ذخیره کرده یا به اشتراک بگذارید. در این شرایط ابزارهای آنلاین دانلود کننده فیلم اینستا مانند InstaVideoSave به درد شما می‌خورند. سایت instavideosave به شما امکان ذخیره فیلم‌های Instagram را به صورت رایگان و آسان می‌دهد. همچنین در ابزار مورد اشاره سرعت عملکرد بالا است و شما می‌توانید استوری مورد علاقه خود را خیلی سریع و راحت ذخیره کنید.

این ابزار از الگوریتم‌های پیشرفته‌ای برای شناسایی و دانلود ویدیوها استفاده می‌کند. تنها کافی است که لینک ریلز مورد نظر خود را در کادر جستجو قرار داده و دکمه Download را بفشارید.

لینک سایت

  • سایت سیو فرام (Savefrom)

سایت Savefrom.net یک ابزار عمومی دانلود است که امکان ذخیره ویدیوهای ریلز اینستا را نیز برای شما فراهم می‌کند. این ابزار آنلاین رابط کاربری بسیار آسانی دارد و استفاده از آن پیچیدگی خاصی ندارد. در واقع تنها کافی است که آدرس لینک ریلز مورد نظر را در کادر جستجو جایگذاری نموده و روی دکمه Download کلیک نمایید. این برنامه قابلیت دانلود ویدیو یا فایل از پلتفرم‌های دیگری نظیر یوتیوب، ایکس و فیسبوک را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

لینک سایت

معرفی 5 سایت دانلود استوری اینستاگرام بدون لاگین

بهترین راه ذخیره استوری اینستاگرام کدام است؟

اینکه کدام راه ذخیره استوری اینستاگرام بهتر است، به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. برای مثال اگر به دنبال روشی سریع و آسان هستید، ما به شما استفاده از ربات تلگرام یا سایت دانلود استوری را پیشنهاد می‌کنیم، اما در صورتی که می‌خواهید از قابلیت‌های بیشتری بهره‌مند شوید، به سراغ اپلیکیشن‌های موبایلی یا افزونه‌های مرورگرها بروید.

بهترین راه ذخیره استوری اینستاگرام کدام است؟

اگر به دنبال سایتی با رابط کاربری آسان و امکان دانلود ویدیوهای ریلز با کیفیت HD هستید، می‌توانید از یکی از موارد معرفی شده در این مقاله استفاده کنید. تمام سایت‌ها و روش‌های معرفی شده در این مقاله کاملا رایگان هستند و در عرض چند دقیقه، استوری مورد نظر شما را تحویلتان می‌دهند. پس با توجه به نیاز و راحتی خودتان، یکی از آن‌ها را به کار ببرید. اما در این میان توجه به نکات زیر را نیز از یاد نبرید:

پیش از دانلود هرگونه محتوا از پلتفرم Instagram حتما از مجوز صاحب آن محتوا اطمینان پیدا کنید.

ذخیره محتوای دارای حق کپی رایت عملی غیرقانونی محسوب می‌شود.

به هیچ عنوان از سایت‌های دانلودی ناشناخته یا مشکوک استفاده نکنید.

مراقب تبلیغات فریبنده یا لینک‌های آلوده موجود در برخی سایت‌های دانلودی باشید.

 

نوشتن دیدگاه