طراحی سایت رایگان


طراحی سایت رایگان یکی از مباحثی است که تقریباً در سایت‌های اینترنتی مختلف به آن پرداخته شده است و برخی از افراد ادعا می کنند که می توانند به صورت رایگان و یا با دریافت هزینه های کم برای شما سایت رایگان طراحی کنند اما آیا این موضوع درست است یا خیر؟
طراحی سایت رایگان به صورتی است که افراد باید خود ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت را فرا بگیرند و با دانش های مختلف در این زمینه، سعی در طراحی سایت خود به صورت شخصی نمایند. در این مقاله قصد داریم به طراحی سایت رایگان بپردازیم به همین دلیل اگر به دنبال فروشگاه اینترنتی یا سایتی برای دلنوشته های خود هستید، می توانید با استفاده از این مقاله اطلاعات بیشتری در مورد طراحی سایت رایگان بدست آورید.

طراحی سایت رایگان در گوگل

طراحی سایت رایگان در گوگل

امروزه از زبان های مختلفی برای طراحی سایت استفاده می شود که زبان html, ccs و غیره از جمله آنهاست‌. یکی از مهمترین ابزار هایی که برای طراحی سایت رایگان در گوگل از آن بهره گرفته می‌شود، وردپرس است‌.
در زمان‌های قدیم طراحی سایت کاری نسبتا مشکل به نظر می‌رسید اما با ورود وردپرس به بازار تولید سایت های مختلف، تا حدود زیادی طراحی سایت در گوگل راحت تر شد و افراد مختلف به راحتی توانستند سایت مورد نظر خود را تولید نمایند.
وردپرس یکی از ابزارهای رایگانی است که با استفاده از آن به راحتی می‌توان سایت درست کرد و موارد مختلفی را به سایت‌ها افزود. برای مثال در قسمت‌های مختلف وردپرس می توان نوشته اضافه کرد و یا نوشته ها را به صورت کامل ویرایش نمود و یا آنها را حذف کرد. در وردپرس امکان اضافه کردن عکس، فیلم و غیره نیز وجود دارد.
یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که با وجود وردپرس آیا می توان سایت رایگان طراحی نمود؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت حتی اگر با استفاده از وردپرس بتوانید موارد مختلف را کنترل کنید و هزینه‌های کمتری بابت موارد مختلف بپردازید، باز هم استفاده از پوسته وردپرس برای شما هزینه هایی در بر خواهد داشت.

آموزش طراحی سایت رایگان

آموزش طراحی سایت رایگان

سایت های مختلفی که طراحی می‌شوند نیاز به پوسته دارند. برای مثال در برخی از موارد برای طراحی سایت نیاز به پوسته های فروشگاهی است تا با استفاده از آنها بتوان فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرد و استفاده از پوسته نیاز به صرف هزینه دارد.
یکی دیگر از مواردی که دقت به آن خالی از لطف نیست این است که برای طراحی سایت به دامنه نیز نیاز است. امروزه دامنه های مختلف خارجی و داخلی برای خرید موجود هستند که هر یک به صرف هزینه برای خرید نیاز دارند. برای مثال دامنه ایرانی .ir یکی از دامنه های با قیمت نسبتاً کم است در حالی که دامنه های خارجی مانند دات کام نیاز به هزینه نسبتا بالاتری دارند.
یکی دیگر از عواملی که باعث بالاتر رفتن قیمت طراحی‌ سایت می‌شود، این است که شما باید حتماً برای سایت خود یک هاست خریداری کنید. هزینه خرید هاست به عوامل مختلفی مانند مکان خرید آن بستگی دارد، به همین دلیل می‌توان گفت هزینه طراحی سایت به علت خرید هاست نمی تواند رایگان باشد.
در واقع می‌توان گفت طراحی سایت رایگان به این معنی است که به عنوان دستمزد طراحی کننده سایت هیچ گونه پولی از شما دریافت نمی‌کند، اما هزینه هایی که در بالا به آنها اشاره شد باید به صورت کامل پرداخته شوند، بنابراین در طراحی سایت رایگان نیز باید هزینه های مختلفی که طراحان برای موارد مختلف پرداخت کرده‌اند را به آنها بدهید.

داشتن سایت رایگان با خرید هاست از پونه مدیا

داشتن سایت رایگان با خرید هاست از پونه مدیا

بعد از اینکه سایت به صورت کامل طراحی شد، قدم بعدی خرید هاست برای آن است. زیرا سایت در صورتی برای بسیاری از افراد نمایش داده می‌شود که دارای هاست باشد؛ در غیر این صورت نمی‌توان آن را روی اینترنت منتشر کرد و تنها می‌توان آن را به صورت انفرادی در برنامه هایی مانند زمپ دید.
اگر به دنبال داشتن سایت رایگان و استفاده از آن هستید، می توانید با خرید هاست از مکان‌های مطمئن تا حدود زیادی در هزینه های طراحی سایت صرفه جویی نمایید و سایت رایگان خود را با کمترین هزینه ممکن طراحی کنید.
سایت اینترنتی پونه مدیا به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان خدمات هاست می تواند به شما در زمینه ساخت سایت رایگان و استفاده از آن کمک فراوانی می‌کند و هاست مورد نظر شما را با قیمت کاملا مناسب در اختیارتان قرار دهد. بنابراین اگر به دنبال طراحی سایت برای یادگیری و استفاده از آن برای مواردی مانند فروشگاه و غیره هستید، می توانید با خرید هاست از این سایت اینترنتی در هزینه‌های خود تا حدود زیادی صرفه جویی کنید و سایت را با هزینه های نسبتاً کم راه اندازی کنید.
هاست های موجود در این سایت اینترنتی به صورت ماهانه، چند ماه و یا سالیانه به شما ارائه می شوند و با توجه به نیاز خود می توانید انواع هاست ها را خریداری کنید و بعد از گذشت دوره مجددا اقدام به خرید هاست و تمدید زمان آن نمایید.

نوشتن دیدگاه