11 سایت ساز رایگان، همین امروز وبسایت خود را بسازید

امروزه طراحی سایت کار دشواری نیست‌. سازندگان سایت ها کار طراحی وب را چنان آسان کرده اند که بدون برنامه نویسی همه می توانند سایتی برای خود طراحی کنند. این روزها با کمترین وقت و هزینه می توان سایتی بزرگ و پیشرفته را طراحی کرد. همگی آنها سایت ساز رایگان هستند که بعضی از آنها از امکانات بیشتری همچون بازاریابی، سئو، دامنه رایگان، هاست رایگان، اس اس ال رایگان و غیره برخوردار هستند که به توسعه سایت و کسب و کارها کمک می کنند. اگر قصد طراحی سایت حرفه ای در اصفهان را دارید به شما پیشنهاد میکنیم با استفاده از شماره های درج شده بر روی سایت با مشاورین ما در تماس باشید.

سایت ساز رایگان که می توانید سایت خود را با آن ها بسازید

در اینجا ۱۱ سایت ساز رایگان معروف را معرفی می کنیم تا شما با استفاده از یکی از آنها سایت را به راحتی طراحی سایت رایگان خود را انجام دهید.

سایت ساز GetRespone

GetRespone از جمله جدیدترین سایت ساز آنلاین است که به کسب و کار شما وسعت می بخشد. این پلتفرم با استفاده از هوش مصنوعی به ساخت سایت شما کمک می کند. همچنین الگوها و قالب های متنوعی دارد که این امکان را به شما می دهد تا محتوا و تصاویر را وارد سایتتان کنید. شما می توانید امکانات سایت را ویرایش کنید. همچنین این سایت ساز رایگان ابزارهای بازاریابی و قالب های زیبا و متنوع را ارائه می کند. و با استفاده از آن می توان سایت را بهینه کرد. به علاوه دامنه و هاست رایگان را در اختیار شما قرار می دهد.

سایت ساز رایگان wix

سایت ساز Wix  مناسب افراد حرفه ای و مبتدی بوده و کار کردن با آن بسیار راحت می باشد. به دلیل هوش پیشرفته ای که دارد، سایت شما را کاملا به دلخواه خودتان طراحی می کند. ۵۰۰ قالب و نمونه را در خود جای داده که هر یک از قابلیت ویرایش برخوردار هستند. همچنین مجهز به ابزار سئو است که با وجود آن می توانید سایت را بهینه سازی کنید. با توجه به اینکه در این سایت طراحی سایت رایگان است ولی بنر تبلیغاتی در سایت شما ایجاد می کند که ممکن است این آزاردهنده باشد. سرعت پایین و امکان نداشتن نام گذاری دامنه سفارشی نیز از معایبش است.

سایت ساز رایگان

سایت ساز آنلاین Weebly

مناسب سایت هایی برای تجارت الکترونیک است و ابزارهای فروش اینترنتی و تجارت الکترونیکی را دارد. از طریق های مختلف امکان پرداخت های داخلی در آن وجود داشته و با وجود آن پرداخت آنلاین با امنیت کامل در سایت انجام می شود. دارای ویرایشگر راحت با طرح های متنوعی است و از قابلیت سئو کردن برخوردار است. نسخه رایگان این وب سایت ساز قابلیت پرداخت ندارد و ممکن است بنر تبلیغاتی آن باعث اختلال در تجربه کاربران شود.

سایت سازی رایگان با Wordpress

تمامی امکانات لازم جهت ساخت وبلاگ را دارد و مجهز به هزاران قالب و افزونه رایگان و غیر رایگان است. با وجود داشتن ویرایشگر آسان و حرفه ای، سایتی به دلخواه خود خواهید داشت. این سایت ساز آنلاین امکان بهینه سازی سایت، گواهی اس اس ال، امکان اشتراک گذاری رسانه و سه گیگ فضای ذخیره سازی در آن وجود دارد. مجهز به انجمن فعال آنلاین و دامنه رایگان است. ولی پیچیدگی خاصی در فروشگاه تجارت الکترونیک آن وجود دارد. ممکن است جهت بهبود سایت نیاز به کدنویسی داشته باشید.

سایت ساز رایگان site 123

استفاده از آن بسیار راحت است و با الگوهای آماده، با درج نام سایت و مشخصات تماس به راحتی می توانید سایت را طراحی کنید. دارای پکیج های پولی زیادی است و از چت آنلاین آن نیز پشتیبانی می شود. قالب های رایگانی که ارائه می دهد دارای کیفیت پایینی هستند و به راحتی نمی توان با ویرایشگر آن کار کرد.

مقاله پیشنهادی: طراحی سایت فوری ( کلیک کنید)

طراحی سایت رایگان

وب سایت ساز Strikingly

برای ساخت سایت تک صفحه ای استفاده می شود و قابلیت تجارت الکترونیک و حرفه ای کردن سایت در آن وجود ندارد. با وجود الگوها، ویرایشگر تم ها، قالب ها، فونت ها و طرح ها می توانید سایت خود را سفارشی سازی کنید. امکان ساخت فرم ثبت نام و چت آنلاین جهت پشتیبانی از محصول نیز در سایت وجود دارد. در نسخه سایت ساز رایگان گواهی نامه اس اس ال ارائه نمی شود و هزینه تراکنش نیز در طرح پولی آن وجود دارد.

سایت ساز Webnode

این پلتفرم قالب ها و تم های مخصوص و حرفه ای دارد که با الگوهای مدرن و زیاد وب سایت را می توانید سفارشی کنید. مجهز به ویدئوها و گالری تصاویر است و در نسخه سایت ساز رایگان دسترسی شما به فضای ذخیره سازی حدود ۱۰۰ مگابایت است. هاستینگ وب نیز ارائه می دهد و در کنار نام تجاری این پلتفرم می توانید دامنه رایگان داشته باشید. برای داشتن دامنه خاص باید هزینه آن را پرداخت کنید. امکان ساخت صفحات نامحدود در آن وجود دارد و ارائه دهنده ابزار سئو نیز می باشد‌. امکان درج فرم تماس در سایت را به شما می دهد.

طراحی رایگان سایت با Jimdo

مناسب برای طراحی سایت فروشگاهی است که با وجود داشتن ویرایشگر حرفه ای امکان به کار گیری الگوها و طرح های مختلف را در سایت دارید. دو گیگ پهنای باند و ۵۰۰ مگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد. نوع سایت ساز رایگان آن مناسب کسب و کارهای کوچک است، زیرا تنها ۵ محصول را پشتیبانی می کند، ولی نسخه پولی آن تا ۱۵ محصول را پشتیبانی خواهد کرد. امکانات آن شامل سئو پیشرفته، فضای ذخیره سازی، پشتیبانی، ارائه آمار بازدیدکنندگان و غیره می باشد.

مقاله پیشنهادی: طراحی سایت هتل در اصفهان (کلیک کنید)

طراحی سایت رایگان

سای ساز Mozello

با این سایت ساز مشتریان شما می توانند از کشورهای مختلف نیاز خود را پاسخگو باشند. ولی این پلتفرم در پایین سایت نام خود را درج می کند. فضای ذخیره سازی ۵۰۰ مگابایت و ویرایشگر خوب را برای ساخت سایت ساده در اختیار شما قرار می دهد. نوع رایگان آن تا ۵ محصول را پشتیبانی می کند و بیشتر از این پولی می باشد. ولی فاقد گواهی نامه اس اس ال است و ویرایش آن با محدودیت روبرو می باشد. همچنین قالب های کمی دارد.

طراحی رایگان سایت با SimpleSite

این سایت ساز رایگان مناسب طراحی سایت در زمان کوتاهی است و با قالب ها و ویرایشگرهای متنوعی که دارد می توانید سایت را سفارشی سازی کنید. امکان اضافه کردن عکس و فیلم نیز در آن وجود دارد. با وجود آن با گوشی نیز می توانید سایت خود را ویرایش کنید. در نسخه پولی امکاناتی مانند عکس های نامحدود، ویژگی تجارت الکترونیک و غیره وجود دارد. نوع رایگان آن بدون گواهی نامه اس اس ال و بدون پشتیبانی مشتری است. همچنین در بخش طراحی سایت رایگان ، جهت سفارشی سازی محدود است.

بهترین سایت ساز رایگان برای تازه کارها

با بهترین سایت ساز رایگان برای مبتدی ها می توان انواع سایت را بدون کدنویسی طراحی کرد. بهترین سایت ساز به ما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن سایت دلخواه خود را بسازیم. با این وجود سایتی خواهید داشت که سرعت بالایی دارد. در این پلتفرم ها با جواب به سوالات می توان هر قسمت از سایت را به ترتیب طراحی کرد. گروه طراحی سایت اصفهان با داشتن تیم مجرب و خلاق، برای شما مناسب‌ترین سایت با معیارهای مد نظر شما در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت طراحی سایت در اصفهان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

نوشتن دیدگاه