طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت دستاوردی است که با پیشرفت فناوری محقق شده. این دستاورد مهم موجب پیشرفت های زیادی در زندگی انسان شده است و توانسته تحولات اساسی در سبک زندگی او به وجود بیاورد. از این رو ما قصد داریم در ادامه به طور مفصل در مورد طراحی سایت های اختصاصی صحبت کنیم و تمام جوانب این موضوع را به طور دقیق مورد نقد و بررسی قرار دهیم. به شما نیز پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا بیش تر با این فناوری آشنا شوید و بتوانید از مزیت ها و قابلیت های آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

طراحی سایت اختصاصی 

کسب و کار های مهم و بزرگ برای این که بتوانند به موفقیت دست پیدا کنند و در عرصه رقابت پیشتاز باشند در وهله اول باید یک معرفی نامه خوب ارائه بدهند و تمام خصوصیت های خود را برای مشتریان شان توضیح بدهند. یکی از بهترین روش هایی  هم که برای انجام این کار وجود دارد طراحی سایت اختصاصی است که اتفاقاً خیلی مورد استقبال قرار گرفته و در همه جای دنیا انجام می شود.   

طراحی سایت اختصاصی چیست؟

طراحی سایت اختصاصی چیست؟

زمانی که یک تیم متخصص کار های سخت افزازی و نرم افزاری یک سایت را انجام می دهند و تمام مؤلفه های شغلی مشتری را روی آن سایت پیاده سازی می کنند یعنی سایت اختصاصی است و آن کسب و کار را به بهترین وجه معرفی می کند. این کار کاملاً تخصصی است و انجام آن به مهارت بالایی نیاز دارد و افراد مبتدی که تجربه کافی ندارند نمی توانند از پس این کار بر بیایند. البته بد نیست بدانید  که هزینه طراحی و راه اندازی یک سایت اختصاصی کمی زیاد است اما اصلاً جای نگرانی نیست زیرا قابلیت ها و آپشن های این نوع سایت ها باعث می شود که سود بالایی عاید مشتری شود و هزینه ای که در آغاز کار پرداخت کرده خیلی زود به او باز گردانده می شود. این سایت ها علاوه بر سودآوری بالا مزیت های دیگری نیز دارند که ما در ادامه در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد.

مزایای طراحی سایت اختصاصی چیست؟

سایت های اختصاصی مزیت های زیادی دارند که ما برخی از آن ها را در این قسمت مطرح می کنیم:

1. امنیت بالا

مهم ترین و اصلی ترین مزیت یک سایت اختصاصی این است که برای طراحی آن از جدید ترین تکنیک ها استفاده می شود و امنیت آن در مقایسه با سایر سایت ها خیلی بالا تر است و  نمی توان آن را به سادگی هک کرد.

مزایای طراحی سایت اختصاصی چیست؟

2. قابل به روز رسانی

یکی دیگر از مزیت های مهم سایت های اختصاصی این  است که قابل به روز رسانی هستند و مشتری هر وقت که تمایل داشته باشد به راحتی می تواند اطلاعاتی که بر روی سایت خود درج کرده را تغییر بدهد و آپشن های جدیدی برای آن طراحی کند. این امر مطمئناً می تواند باعث شود که تعداد مشتری ها و بازدید کننده ها یک سایت افزایش پیدا کند و سایت در جایگاه بالایی قرار بگیرد.

3. یونیک بودن 

یک سایت اختصاصی کاملاً یونیک است و امکانات ویژه و منحصر به فردی دارد و حتی امکان کپی کردن آن نیز وجود ندارد.

معایب طراحی سایت اختصاصی چیست؟

اختراعات و دستاورد های بشر هیچ وقت کامل نبوده اند و در کنار مزیت هایشان یکی سری معایت نیز داشته اند. سایت های اختصاصی نیز از این قاعده نیستند و معایب و نواقص زیادی دارند که مهم ترین آن ها به شرح ذیل است:

1. اجرای کند 

یکی از معایت سایت های اختصاصی است که خیلی دیر اجرا می شوند و کاربران زمان زیادی معطل می مانند. این موضوع در دنیای تجارت امروز که سرعت حرف اول را می زند اصلاً امر مطلوبی نیست و باعث شده که خیلی از کاربران از راه اندازی سایت های اختصاصی منصرف شوند و به دنبال جایگزین باشند.

2. هزینه بالا

مشکل دیگری که متوجه سایت های اختصاصی می شود هزینه بالایی است که باید در قبال طراحی این سایت ها پرداخت شود. این هزینه ها در برخی مواقع تا حدی زیاد اند که کسب و کار های نوپا و کوچک نمی توانند از پس آن ها بر بیایند و در نتیجه به کل منصرف می شوند.

معایب طراحی سایت اختصاصی چیست؟

3. زمان بر

طراحی سایت اختصاصی برای یک کسب و کار خیلی طول می کشد، چرا که کل پروژه جدید است و هیچ فایل آماده ای وجود ندارد. 

هزینه راه اندازی یک سایت اختصاصی چگونه محاسبه می شود؟

این موضوع که میزان هزینه راه اندازی یک سایت اختصاصی چه قدر است و چگونه محاسبه می شود یکی از مهم ترین دغدغه هایی است که در مورد این مدل سایت ها مطرح می شود. از این رو ما در این قسمت مهم ترین مؤلفه هایی که در حین محاسبه هزینه این کار مورد توجه قرار می گیرد را بررسی می کنیم. این مؤلفه ها عبارتند از:

1. نوع سایت

این که سایت برای چه کاری طراحی شده باشد تأثیر زیادی بر قیمت آن می گذارد. مثلاً هزینه طراحی یک سایت فروشگاهی با هزینه طراحی یک سایت پزشکی خیلی فرق می کند چرا که این سایت ها از لحاظ امکانات تفاوت زیادی با یک دیگر دارند و هر کدام برای کار خاصی طراحی شده اند.

هزینه راه اندازی یک سایت اختصاصی چگونه محاسبه می شود؟

2. زمان انجام پروژه

اگر سایت مورد نظر مشتری به آپشن های متعددی نیاز داشته باشد باید زمان زیادی  برای طراحی آن صرف شود که در این صورت طبیعتاً تیمی که سایت را طراحی می کنند دستمزد بیش تری می گیرند و هزینه پروژه به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا می کند.

ما به کسانی که قصد دارند با یک سایت اختصاصی خود را معرفی کنند و شبکه عنکبوتی را برای برقراری ارتباط با دیگران انتخاب کرده اند توصیه می کنیم که این کار را به متخصصان سایت اصفهان وب سایت بسپارند و از سایت ما به آدرس اینترنتی طراحی سایت اصفهان بازدید کنند.

کارشناسان این سایت می توانند بهترین و به روز ترین سایت های اختصاصی را با یک هزینه معقول طراحی کنند و ما به شما اطمینان می دهیم که با مراجعه به آن تمام آپشن های مورد نظر شما به بهترین شکل روی سایت تان پیاده سازی می شود.

 

نوشتن دیدگاه