طراحی سایت وردپرس اختصاصی

وردپرس (wordpress) به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای محبوب توانسته طرفداران بسیاری در میان کاربران ایرانی و خارجی به دست آورد. این سیستم به دلیل داشتن امکانات زیاد و سهولت استفاده نقش بسیار گسترده‌ای را در دنیای وب ایفا می‌کند. به طوری که امروزه طراحی سایت وردپرس اختصاصی از محبوب‌ترین مسیرهای راه‌اندازی کسب‌وکارهای اینترنتی به حساب می‌آید.

شما عزیزان می‌توانید طراحی website وردپرسی خود را با یکی از بهترین شرکت‌ها در این حوزه یعنی شرکت طراحی سایت اصفهان تجربه کنید. به یاد داشته باشید که تنها عاملی که کسب‌وکار شما را در دنیای اینترنت در ذهن مخاطبان ماندگار می‌نماید، منحصربه‌فرد و خلاقانه بودن website است. کسب یک هویت ماندگار در فضای مجازی بسیار دشوار و پیچیده است.

انواع خدمات طراحی سایت وردپرسی مناسب کسب و کار شما

سفارشی طراحی کردن سایت وردپرس برای پروژه‌هایی مناسب است که به دنبال برنامه‌ریزی طولانی مدت و آپدیت امکانات خود در مقایس بزرگ هستند. یک استارتاپ فروشگاهی را در نظر بگیرید که در ابتدای فعالیت خود محصولاتشان را می‌فروشند. این شرکت می‌تواند با گذشت زمان کالاهای سایر فروشگاه‌ها را از طریق ثبت‌نام و مدیریت آن‌ها به فروش برساند. همچنین اگر قرار بر ارائه امکانات یک website توسط سایر پلتفرم‌ها مانند اپلیکیشن اندروید و iOS باشد، به یک سیستم یکپارچه بهینه و قوی نیاز است. در این شرایط پیشنهاد ما به مشتریان طراحی سیستم‌های اختصاصی است. برخی از انواع خدمات طراحی سایت وردپرسی مناسب کسب‌وکار شما عبارتند از:

  • طراحی اختصاصی ظاهر: یکی از مهمترین خدمات در راه‌اندازی بستر اختصاصی برای یک کسب‌وکار، طراحی ظاهر جذاب برای جذب مشتری است. این امر یک تجربه کاربری خوب و متناسب با رفتار کاربران را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. همچنین این سرویس موجب افزایش ترافیک دامنه و نمایش هر چه بهتر برند می‌شود.
  • ارائه زیرساخت قدرتمند و ایمن: یکی از دلایل مهاجرت یک کسب‌وکار آنلاین از قالب آماده به سمت قالب اختصاصی، عدم وجود زیرساخت قدرتمند در آن است. با ارائه یک زیرساخت قدرتمند و ایمن می‌توانید به حجم زیاد کاربران خود در دنیای اینترنت بدون افت سرعت پاسخ داده و امنیت اطلاعات آن‌ها را تضمین کنید.
  • معماری چندلایه و ماژولار: شرکت ما ایده‌های مختلفی را برای هر شخص و شرکت ارائه می‌دهد. شما عزیزان می‌توانید به صورت کاملا خصوصی سازی شده وب‌سایت خود را سفارش داده و بر اساس نیاز خود ماژول‌های دلخواه را انتخاب کنید.
  • ارائه نسخه ریسپانسیو: موتورهای جستجو روزانه میلیاردها website را بر اساس الگوریتم‌های از پیش تعیین شده بررسی و به کاربران پیشنهاد می‌کنند. یک کسب‌وکار اینترنتی با رعایت اصول سئو می‌تواند به راحتی در بازار رقابتی جذب مشتری به جایگاه ویژه‌ای دست یابد. ‌
  • انواع خدمات طراحی سایت وردپرسی مناسب کسب و کار شما

قیمت طراحی سایت با وردپرس جدول هزینه ها

قیمت طراحی سایت با wordpress به فاکتورهای مختلف از جمله درخواست‌های خاص و سفارشی بستگی دارد. همچنین میزان تجربه و شهرت طراح یا شرکت نرم‌افزاری نیز بر قیمت ایجاد website تاثیر می‌گذارد.

قیمت این خدمات از یک میلیون تومان برای یک بیزینس کوچک با قالب‌ آماده شروع شده و به چند میلیارد تومان برای پروژه‌های بزرگ، پیچیده و کاملا سفارشی می‌رسد. برای اطلاع از قیمت دقیق این خدمات با متخصصین این حوزه مشورت کرده و نمونه کارها و پیشنهادات قیمتی آن‌ها را بررسی کنید. همچنین بسیار مهم است که نیازها و اهداف خود را به طور دقیق مشخص نمایید. بدین ترتیب پیشنهاداتی دریافت خواهید کرد که دقیقا با نیازهای شما مطابقت داشته باشند. برخی از عوامل موثر بر تعرفه طراحی website عبارتند از:

  • نوع website و هدف از ساخت آن: نوع website (شخصی، تجاری، فروشگاهی و غیره) و هدف آن از اولین فاکتورهای موثر بر تعیین هزینه است.
  • پیچیدگی طراحی و توسعه: اگر ویژگی‌ها و ساختار پروژه پیچیده باشد، هزینه طراحی و توسعه آن نیز افزایش می‌یابد. زیرا این پروژه‌ها به زمان و منابع بیشتری نیاز دارند.
  • واکنش‌گرا بودن: تطابق website با صفحه نمایش‌های مختلف می‌تواند هزینه را افزایش دهد. این مسئله به ابزارهای فنی و زمان بیشتری نیاز دارد.
  • امکانات و ویژگی‌ها: افزودن امکانات خاص مانند فرم تماس، فروشگاه آنلاین و غیره هزینه را بیشتر می‌کند.
  • طراحی گرافیکی: اجرای طراحی گرافیکی، لوگو و انتخاب بهترین ترکیب رنگ نیز در قیمت نهایی ایجاد website موثر است.
  • بهینه‌سازی موتورهای جستجو: رعایت اصول سئو می‌تواند به عنوان خدمات جداگانه هزینه داشته باشد.
  • پشتیبانی و نگهداری: هزینه نگهداری و به‌روزرسانی نیز باید در برآورد هزینه در نظر گرفته شود.
  • تعداد صفحات: تعداد صفحات و محتوای آن‌ها مستقیما روی هزینه تاثیر می‌گذارند.

سطح

معمولی

متوسط

عالی

مدت زمان پیاده‌سازی (روز)

30

40

60

قیمت

23 میلیون تومان

45 میلیون تومان

90 میلیون تومان

 

طول مدت طراحی سایت وردپرس اختصاصی

مدت زمان لازم برای ایجاد website وردپرسی به صورت میانگین بین 45 تا 60 روز است. البته برای قالب‌های آماده که تنها به اندکی تغییرات نیاز دارند، مدت زمانی بین 10 الی 20 روز نیاز است.

همچنین برای سایت‌های شرکتی که باید قالب را از صفر تا صد تغییر داد، زمان لازم به 20 الی 40 روز می‌رسد. زیرا برای این بسترها به برنامه‌نویسی اختصاصی جهت افزودن امکانات مدنظر کارفرما احتیاج است. مدت زمان لازم برای راه‌اندازی وب‌سایت‌های خبری و دانلودی نیز با نمونه‌های شرکتی تقریبا یکسان است. البته این زمان بسته به نوع و کارکرد شرکت متغیر است.

زمان‌های مطرح شده همگی به پلتفرم‌های آموزشی، فروشگاهی و شرکتی مبتنی بر سیستم مدیریت محتوای wordpress مربوط می‌شوند. اگر سایتی را بخواهیم بدون حضور یک سیستم مدیریت محتوا به صورت کاملا اختصاصی برنامه‌نویسی کنیم، هزینه و زمان مورد نیاز کمی بیشتر خواهد شد. برای برنامه‌نویسی و ایجاد یک کسب‌وکار آنلاین فروشگاهی که CMS اختصاصی داشته باشد، به طور میانگین به زمانی بین 60 الی 120 روز نیاز است. برای راه‌اندازی پلتفرم‌های شرکتی با CMS اختصاصی نیز 40 الی 60 روز زمان صرف خواهد شد. مدت زمان‌های اعلام شده به امکانات مورد نیاز بستگی داشته و بر حسب آن‌ها کم یا زیاد می‌گردند.

طول مدت طراحی سایت وردپرس اختصاصی

مزایای طراحی سایت وردپرس اختصاصی

آیا طراحی website وردپرس با قالب‌ اختصاصی برای کسب‌وکارها خوب است؟ این کار چه مزایا و منافعی برای فرد یا شرکت به همراه دارد؟

طراحی منحصربه‌فرد و حرفه‌ای: با کمک قالب اختصاصی می‌توانید یک website کاملا منحصربه‌فرد و حرفه‌ای ایجاد کنید که با برند شما همخوانی داشته باشد. بدین ترتیب در میان رقبا متفاوت دیده شده و توجه مخاطبان را به خود جلب خواهید کرد.

  • کارایی بالا: طراحی سایت وردپرس اختصاصی باعث می‌شود که نیازهای کسب‌وکار به خوبی برآورده شود. این امر سرعت بارگذاری بالاتر، تجربه کاربری بهتر و افزایش نرخ تبدیل را به همراه دارد.
  • قابلیت انعطاف پذیری: قالب اختصاصی باعث می‌شود که محدودیتی در طراحی و عملکرد website وجود نداشته باشد.
  • افزایش امنیت و پایداری: در هنگام ایجاد website به صورت اختصاصی از حداقل افزونه‌ها استفاده شده و کمترین مداخله‌های غیرضروری صورت می‌گیرد، در نتیجه بیشترین پایداری و امنیت را در اختیار بیزینس اینترنتی قرار می‌دهد.
  • بهینه سازی سایت: اگر بیزینس آنلاین خود را به صورت سفارشی شده راه‌اندازی کنید، امکانات بیشتری را برای سئو آن در اختیار خواهید داشت. کارایی و کیفیت بالاتر، ترافیک ارگانیک بیشتری را از سمت گوگل برای برندتان به همراه دارد.
  • پشتیبانی بیشتر: هنگامی که از قالب اختصاصی وردپرس استفاده می‌کنید، از خدمات پشتیبانی تیم حرفه‌ای شرکت طراحی سایت اصفهان بهره‌مند می‌شوید. این امر خیال شما را از اتفاقات ناخواسته آتی آسوده می‌نماید.
  • کیفیت بالا: در هنگام طراحی اختصاصی یک website از بهترین روش‌ها و استانداردهای کدنویسی استفاده می‌شود. چنین بستر اینترنتی کیفیتی متمایز و ممتاز را در اختیار بیزینس شما قرار می‌دهد.

مزایای طراحی سایت وردپرس اختصاصی

    ویژگی   مزایا  
طراحی منحصربه‌فرد و حرفه‌ای ایجاد وبسایت کاملاً حرفه‌ای و هماهنگ با برند شما
کارایی بالا برآورده کردن نیازهای کسب‌وکار با سرعت بارگذاری بالا، تجربه کاربری بهتر و افزایش نرخ تبدیل
قابلیت انعطاف‌پذیری عدم محدودیت در طراحی و عملکرد وبسایت
افزایش امنیت و پایداری استفاده از حداقل افزونه‌ها و مداخله‌های غیرضروری برای بهبود پایداری و امنیت وبسایت
بهینه‌سازی سایت فراهم کردن امکانات بیشتر برای سئو، کارایی و کیفیت بالا برای افزایش ترافیک ارگانیک از گوگل
پشتیبانی بیشتر بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی تیم حرفه‌ای شرکت طراحی سایت
کیفیت بالا استفاده از بهترین روش‌ها و استانداردهای کدنویسی برای ارائه کیفیت ممتاز وبسایت

 

معایب طراحی سایت وردپرس اختصاصی    

طراحی سایت وردپرس سفارشی در کنار مزایایی که دارد، دارای معایبی نیز است:

  • هزینه راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی به صورت سفارشی بیشتر از سایر روش‌ها است. زیرا این شیوه طراحی به تخصص، دانش و افراد بیشتری نیاز دارد.
  • مدت زمان لازم برای طراحی Website وردپرسی به صورت سفارشی بیشتر از مواقعی است که برای این منظور از قالب‌های آماده استفاده می‌شود.
  • اگر تیم برنامه‌نویسی و طراحی تجربه و دانش لازم را نداشته باشد، احتمال بروز مشکلات بیشتر است.
  • در هنگام راه‌اندازی بستر آنلاین به صورت اختصاصی، هزینه سئو بالا است.
  • اگر کسب‌وکار آنلاین شما به صورت سفارشی ایجاد شده باشد، باید هزینه پشتیبانی و به‌روزرسانی بیشتری پرداخت کنید.
  • در صورت عدم رضایت شما، امکان تغییر شرکت پشتیبانی دهنده وجود ندارد.
  • گاهی اوقات website اختصاصی امکان بهبود، ارتقاء و گسترش امکانات خود را به میزان دلخواه کارفرما ندارد.

معایب طراحی سایت وردپرس اختصاصی    

آمار استفاده از وردپرس در جهان  

مطمئنا برای شما مطالعه آخرین حقایق و ارقام مربوط به استفاده از wordpress در جهان جالب است. در ادامه آخرین آمار مربوط به این پلتفرم نرم‌افزاری را ارائه کرده‌ایم.

  • تا سال 2023 بالغ بر 851.4 میلیون website وردپرسی در سراسر جهان شروع به کار کرده‌اند.
  • وب‌سایت‌های مبتنی بر سیستم مدیریت محتوای wordpress تا پایان سال 2023 حدود 43.2 درصد از اینترنت را تشکیل داده‌اند.
  • 97 درصد از وبلاگ نویسان تا سال 2023 از وردپرس استفاده کرده‌اند. به عبارت دیگر، این پلتفرم اولین انتخاب وبلاگ نویسان است.
  • وبلاگ نویسان وردپرس در هر ثانیه 6 پست ایجاد کرده و منتشر می‌کنند. بنابراین در این پلتفرم سالانه 8538048000 پست ایجاد می‌شود. همچنین در وردپرس ماهانه 77 میلیون نظر ثبت می‌گردد.
  • 69 درصد از کاربران wordpress را به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود به کار می‌برند.
  • شصت هزار افزونه رایگان در سیستم مدیریت محتوای مورد بحث وجود دارد.
  • 43 درصد از سهم بازار دنیای اینترنت به وردپرس تعلق دارد.
  • Wordpress تقریبا 64.3 درصد از سهم بازار جهانی CMS را در اختیار دارد.
  • کلمه کلیدی "وردپرس" هر ماه 2.3 میلیون بار در سراسر دنیا سرچ می‌شود.
  • در دهه گذشته شاهد رشد 27 درصدی وب‌سایت‌های وردپرسی بوده‌ایم.

بسیاری از کاربران برای راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی خود وردپرس را ترجیح می‌دهند؛ زیرا این پلتفرم کارایی و انعطاف‌پذیری بالاتری نسبت به سایر CMS‌ها دارد. مجموعه‌های بزرگی همچون CNN، UPS، TED، Spotify و TechCrunch از WordPress.com خدمات دریافت می‌کنند.

آمار استفاده از وردپرس در جهان  

چه سایت هایی با وردپرس طراحی می شوند

انعطاف‌پذیری وردپرس باعث شده است که از آن بتوان برای راه‌اندازی هر نوع website با هر نوع ایده‌ای استفاده کرد. از سوی دیگر، وجود منابع آموزش طراحی سایت متعدد و غنی در زمینه Wordpress به شما کمک خواهد کرد که آن را بدون صرف هزینه زیاد پیاده‌سازی کنید. از جمله کاربردهای طراحی سایت وردپرس اختصاصی شامل موارد زیر هستند:

  • ساخت وب‌سایت شخصی
  • ایجاد وبلاگ
  • سایت معرفی کسب‌وکار
  • ساخت فروشگاه اینترنتی
  • راه‌اندازی سایت کاریابی
  • راه‌اندازی سایت سفارش پروژه
  • ساخت سایت پرسش و پاسخ
  • ایجاد انجمن‌های خیریه آنلاین
  • ساخت سایت نمونه کار
  • راه‌اندازی سایت چند زبانه
  • ساخت سایت پایگاه اطلاعاتی
  • ایجاد سایت پادکست
  • راه‌اندازی سایت همکاری در فروش
  • ایجاد سایت مدرسه
  • ساخت سایت خبری
  • راه‌اندازی سایت پخش آنلاین فیلم و موسیقی
  • راه‌اندازی سایت آموزش آنلاین
  • ایجاد سایت فروش لایسنس، بلیط و شارژ
  • ساخت سایت آپلود و اشتراک گذاری فایل
  • راه‌اندازی انجمن گفتگو

چه سایت هایی با وردپرس طراحی می شوند

ویژگی های فنی یک سایت وردپرسی

Wordpress یک سکوی پرتاب خوب برای کسب‌وکار شما است. این پلتفرم قدرتمند امکان رشد و توسعه وب‌سایت شما را فراهم می‌کند. این سیستم مدیریت محتوا ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیاری دارد که طراحی را آسان و لذت‌بخش می‌سازد. همچنین افزونه‌ها و تم‌های متعدد موجود در کتابخانه wordpress به طراحان کمک می‌نمایند که وب‌سایت مشتری را مطابق با سلیقه او ساخته و مدیریت کنند. برخی از ویژگی‌های فنی یک website وردپرسی عبارتند از:

  • امنیت بالای وردپرس: این سیستم مدیریت محتوا اقدامات لازم برای اطمینان از محافظت داده‌های کاربران در برابر حملات مخرب را اجرا کرده است. این پلتفرم به طور منظم به‌روزرسانی‌های امنیتی را جهت رفع آسیب‌های کشف شده منتشر می‌کند. همچنین افزونه‌های امنیتی ارائه شده از سوی wordpress برای این منظور مفید هستند.
  • پیچیدگی کمتر پروسه بهینه‌سازی: wordpress بهینه‌سازی شده بر پایه سئو است که دستیابی به جایگاه برتر در میان موتورهای جستجو را آسان می‌کند. ویژگی‌هایی همچون لینک دائمی قابل تنظیم، توضیحات متا، تگ‌های عنوان و نقشه XML sitemap به موتورهای جستجو در درک راحت‌تر website وردپرسی کمک می‌نمایند.
  • دسترسی رایگان به قالب‌ها و افزونه‌های متعدد: تم‌ها و افزونه‌های رایگان وردپرس تمام عملکردهای لازم را بدون نیاز به پرداخت هزینه ارائه می‌دهند.
  • امکان ساخت قالب دلخواه: کتابخانه‌ گسترده تم‌های این سیستم مدیریت محتوا به کاربران امکان ساخت قالب دلخواه را می‌دهند. در این شرایط نیازی به تسلط بر دانش کدنویسی یا مهارت‌های طراحی نیست.
  • ریسپانسیو کردن آسان: یک website وردپرسی باید ریسپانسیو باشد و یک تجربه عالی را در هنگام نمایش روی نمایشگرهای مختلف در اختیار کاربران قرار دهد. خوشبختانه اکثر تم‌ها و پلاگین‌های موجود در wordpress از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.
  • بهینه بودن برای موتورهای جستجو: سئو سایت برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. زیرا امروزه به دلیل وجود تعداد بالای سایت‌ در دنیا رقابت بر سر رتبه‌های برتر گوگل بالا گرفته است.
  • ویژگی های فنی یک سایت وردپرسی

حداقل های مورد نیاز برای سایت وردپرس

اگر قصد راه‌اندازی یک website وردپرسی را دارید، باید بدانید که این CMS به یک سیستم قدرتمند نیاز ندارد. دلیل این موضوع نیز این است که در طراحی سایت با این سیستم مدیریت محتوا می‌توانید تمام مراحل را روی سرور یا هاست خریداری شده انجام دهید. بنابراین حتی اگر شما یک کامپیوتر قدیمی با قابلیت اتصال به اینترنت و یک مرورگر وب مانند فایرفاکس یا گوگل کروم نیز داشته باشید، می‌توانید کسب‌وکار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید.

یک کامپیوتر قدیمی با داشتن پردازشگر اینتل Celeron برای این منظور کافی است، همچنین برای ایجاد کسب‌وکار اینترنتی خود با وردپرس به یک تا دو گیگابایت رم نیاز دارید. میزان و نوع کارت گرافیک و هارد نیز تاثیری در کار شما ندارند. همین که ویندوز سیستم شما پس از بالا آمدن به اینترنت وصل شده و بتواند یک مرورگر را باز کند، شما می‌توانید طراح نرم‌افزاری شوید. زیرا در این شرایط فشار روی سیستم کامپیوتری نیست، بلکه فشار روی سرور وارد می‌گردد. بنابراین به یک سیستم کامپیوتری خیلی قوی و پیشرفته نیاز ندارید.

شروع طراحی سایت با وردپرس

آیا قصد شروع طراحی سایت با وردپرس را دارید؟ انجام این کار به خصوص زمانی که اطلاعات کافی از این سیستم مدیریت محتوا نداشته باشید، می‌تواند یک ایده وحشتناک باشد. پیش از آغاز راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی بهتر است که به چند سوال پاسخ دهید. وردپرس چیست؟ برای راه‌اندازی یک website وردپرسی به چه چیزهایی نیاز است؟ هزینه انجام این کار چقدر است؟ در ادامه مراحل ایجاد سایت با وردپرس را شرح داده‌ایم:

  • خرید هاست و دامنه: اولین اقدام پیش از شروع طراحی سایت با wordpress خرید هاست و دامنه است.
  • نصب وردپرس روی هاست: نصب CMS روی هاست‌های مختلف تا حدودی متفاوت از یکدیگر هستند.
  • انتخاب قالب مناسب: سومین اقدام برای طراحی سایت وردپرس اختصاصی، انتخاب قالب وردپرس مناسب و در نهایت سفارشی سازی آن است. سفارشی سازی ظاهر website یکی از هیجان انگیزترین کارها در این حوزه است. برخی از قالب‌ها رایگان هستند، در حالی که بعضی دیگر به صورت تجاری عرضه می‌شوند.
  • نصب قالب: بعد از اینکه قالب دلخواه خود را انتخاب کردید، باید نسبت به نصب آن اقدام کنید.
  • ایجاد اولین نوشته: شما می‌توانید اولین پست website خود را از طریق بخش نوشته‌ها در داشبورد وردپرس ایجاد کرده و منتشر کنید. در صفحه نوشته‌ها، چندین بخش مانند دسته‌بندی‌ها و برچسب‌ها وجود دارند. از این بخش‌ها برای سازماندهی نوشته‌ها استفاده می‌شود.
  • انتخاب و نصب افزونه: پس از انتشار اولین نوشته، احتمالا تمایل به افزودن سایر آیتم‌ها مانند فرم‌های تماس، تصاویر گالری، اسلایدرها و غیره به بیزینس آنلاین خود را دارید. برای افزودن این ویژگی‌ها به افزونه‌ها یا پلاگین‌های وردپرس نیاز خواهید داشت. بیش از 55 هزار افزونه به صورت رایگان در مخزن این پلتفرم وجود دارند، در حالی که تعدادی از آن‌ها به صورت تجاری عرضه می‌شوند. به طور کلی هر کاری را می‌توان به راحتی با نصب افزونه و بدون نیاز به کدنویسی انجام داد.

شرکت ما در زمینه راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی با قالب کاملا اختصاصی و گرافیکی سال‌ها تجربه دارد و به پشتوانه این سابقه درخشان، نامی پرآوازه به دست آورده است. خدا را شاکریم که در طول فعالیت خود خدمات متنوعی را در اختیار شرکت‌های مختلف قرار داده‌ایم و در حال حاضر شرکت‌های بسیاری برای بستن قرارداد با ما مشتاق هستند.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

سوالات طراحی سایت وردپرس اختصاصی

قیمت طراحی سایت وردپرس توسط تیم طراحی سایت اصفهان چقدر است؟

برای پیاده‌سازی پروژه‌ها سه سطح مختلف از نظر کیفیت و هزینه وجود دارد. در سطح معمولی مدت زمان پیاده‌سازی حدود 30 روز است و هزینه آن 23 میلیون تومان می‌باشد. در سطح متوسط زمان اجرای پروژه به 40 روز می‌رسد و قیمت آن 45 میلیون تومان خواهد بود.برای سطح عالی مدت زمان پیاده‌سازی به 60 روز افزایش یافته و هزینه آن 90 میلیون تومان است. این انتخاب‌ها به شما امکان می‌دهند تا بسته به نیاز و بودجه خود مناسب‌ترین گزینه را برگزینید.

هزینه طراحی سایت وردپرس چندزبانه به چه صورت است؟

قیمت طراحی سایت وردپرس به چند زبان بسته به پیچیدگی سایت، سفارشی‌سازی، ترجمه محتوا، تجربه طراح و استفاده از افزونه‌های خاص متفاوت است. به طور کلی هزینه‌ها می‌تواند از حدود 25 میلیون تومان برای سایت‌های ساده با قالب آماده و ترجمه پایه تا 100 میلیون تومان یا بیشتر برای سایت‌های پیچیده با طراحی سفارشی و ترجمه حرفه‌ای متغیر باشد. 

چگونه می‌توانم از خدمات پشتیبانی طراحی سایت وردپرس تیم طراحی سایت اصفهان استفاده کنم؟

برای بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی طراحی سایت وردپرس تیم طراحی سایت اصفهان کافی است با تیم فروش تماس بگیرید تا به سرعت وارد فرآیند مشاوره و دریافت پشتیبانی حرفه‌ای شوید.