سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی

امروزه سایت‌های مختلفی در زمینه تولید محتوا با هوش مصنوعی فعالیت می‌کنند. استفاده از این سایت‌ها و ابزارها کار تولیدکنندگان محتوا را تا حدود زیادی راحت‌تر کند، اما بدیهی است که سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی و سایت ساز آنلاین نمی‌توانند جایگزین متخصصان شوند و تنها می‌توان از آن‌ها برای موارد جزئی استفاده نمود. در این مقاله قصد داریم سایت‌های مختلف تولید محتوا با هوش مصنوعی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با استفاده از آنها تولید محتوای نسبتا راحت‌تری داشته باشید.

معرفی 10 نمونه از بهترین سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی

  • ChatGPT

این سایت اولین سایتی است که در زمینه تولید محتوا با هوش مصنوعی فعالیت خود را آغاز کرد. استفاده از سایت ChatGPT به قدری راحت است که این سایت از همان ابتدا به عنوان یکی از معروف‌ترین سایت‌های تولید محتوا شناخته شد و امروزه نیز بسیاری از افراد هوش مصنوعی را با این سایت می‌شناسند.

نحوه کار با سایت ChatGPT بسیار راحت است. برای کار با این سایت کافی است سوال خود را تایپ کرده و برای سایت بفرستید و طی چند ثانیه جواب خود را دریافت کنید. جواب‌هایی که در نسخه رایگان این سایت به شما داده می‌شود، چندان دقیق و علمی نیستند. برای دریافت جواب‌های دقیق‌تر و علمی‌تر حتماً باید اشتراک سایت را که ماهانه ۲۰ دلار است، خریداری کنید.

لینک سایت ChatGPT

  • GrowthBaR

سایت GrowthBar یکی دیگر از سایت‌هایی است که در زمینه تولید محتوا با هوش مصنوعی فعالیت می‌کند. این سایت که با نام GrowthBarSeo نیز شناخته می‌شود، یکی از ابزارهای عالی برای تحقیق کلمه کلیدی به شمار می‌رود. از این سایت می‌توان برای بهینه‌سازی کلمه کلیدی موجود در متن‌ها نیز استفاده نمود.

لینک سایت GrowthBaR

معرفی 10 نمونه از بهترین سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی

Writesonic

سایت Writesonic یکی از سایت‌های کاربردی برای ایجاد محتوای خلاقانه با هوش مصنوعی به شمار می‌رود. این ابزار هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند که با توجه به شناخت خود از مخاطب، بتوانید بهترین محتواهای خلاقانه را ایجاد کنید. این سایت برای افرادی که به دنبال نوشتن محتوای خلاقانه در پلتفرم‌های مختلف هستند، عالی‌ترین گزینه به شمار می‌رود.

لینک سایت Writesonic

  • CopyAl

سایت CopyAl یکی از سایت‌هایی است که می‌تواند در زمینه تولید محتوا برای کپشن، ایمیل‌های تبلیغاتی، محتوای شبکه‌های اجتماعی و ... کمک کننده باشد و محتوای کاملاً خلاقانه را برای شما تولید کند. اگر دوست دارید برای پست‌های اینستاگرامی خود کپشن جذاب بنویسید و یا در مسیر یک کسب و کار خلاقانه و نوآورانه قرار دارید و نمی‌دانید مسیر خود را چگونه آغاز کنید، استفاده از این سایت ایده‌های درجه یک و خلاقانه‌ای به شما می‌دهد.

لینک سایت CopyAl

  • Scalenut

اگر به دنبال کلمات کلیدی مرتبط با حوزه کسب و کار خود هستید استفاده از سایت Scalenut کارآمد و کاربردی خواهد بود. با تولید محتوای بهینه سازی شده و کاربردی در این سایت، می‌توانید سایت خود را در رتبه‌های اول موتور جستجو مشاهده کنید.

لینک سایت Scalenut

  • Clickup

سایت Clickup که یکی از سایت‌های کاربردی و عالی در زمینه مدیریت پروژه و محتوا به شمار می‌رود، به تازگی از دستیار تولید محتوا با هوش مصنوعی خود رونمایی کرده است. از مهم‌ترین کاربردهای سایت کلیکاپ می‌توان به تولید ایده، کپی رایتینگ، خلاصه کردن یک متن و ... اشاره کرد که باعث تکمیل قابلیت‌های تولید محتوا در این سایت می‌شود.

لینک سایت Clickup

  • Jasper

سایت jasper.ai یکی از دستیارهای معروف تولید محتوا است که به تولید محتوای متنوع برای بازاریابی اهمیت زیادی می‌دهد. تمرکز اصلی این سایت روی تولید محتواهای طولانی برای وبلاگ‌ها است، اما در مواردی می‌توانید از این سایت برای نوشتن کپشن‌های اینستاگرامی و یا تولید محتواهای کوتاه نیز استفاده کنید. از سایت جاسپر علاوه بر تولید محتوای متنی، می‌توانید برای تولید محتوای تصویری نیز استفاده کنید. ساخت عکس با هوش مصنوعی یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد این سایت است که در سایت‌هایی که در بالا به آنها اشاره شد، فعلاً وجود ندارد.

سایت جاسپر از ۲۹ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند که زبان فارسی نیز یکی از آنها است. برای تولید محتوای بهتر با استفاده از این سایت باید قابلیت Boss Mode را فعال کنید و حتماً باید روی محتواهای تولید شده توسط این سایت نظارت کافی را داشته باشید.

لینک سایت Jasper

معرفی 10 نمونه از بهترین سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی

Gemini

این سایت را می‌توان یکی از سایت‌های نسبتا جدید در زمینه تولید محتوا دانست که با نام هوش مصنوعی گوگل نیز از آن یاد می‌شود. اطلاعات موجود در این سایت از نظر علمی بودن با سایت‌ GPT برابری می‌کند، از این رو این سایت امروزه استقبال کنندگان زیادی دارد و برای تولید محتوا، برنامه نویسی و یادگیری از آن استفاده می‌شود.

لینک سایت Gemini

  • Beautiful.ai

Beautiful.ai یکی از ابزارهای مهم هوش مصنوعی است که به شما کمک می‌کند فایل‌های ارائه مربوط به جلسات خود را کنترل و مدیریت کنید و بهترین فایل‌های ممکن را برای جلسات خود تولید نمایید. این سایت به شما در تولید سریع اسلایدها و ایده‌پردازی خلاقانه برای هر یک از آنها کمک می‌کند. طراحی سریع و خلاقانه اسلایدها به شما کمک می‌کند تا در فایل‌های نهایی نیازی به ایجاد تغییرات آنچنانی نداشته باشید.

لینک سایت Beautiful.ai

  • Synthesia.io

همانطور که می‌دانید تولید محتوا تنها منحصر به محتوای متنی نمی‌شود و سایت‌های مختلف نسبت به تولید محتوای ویدیویی نیز اقدام می‌کنند. سایت Synthesia.io یکی از مهم‌ترین و بهترین سایت‌ها در زمینه تولید محتوای ویدیویی است. کار با این سایت کاملاً ساده است؛ کافی است متن مورد نظر خود را به این هوش مصنوعی بدهید تا هوش مصنوعی به صورت خودکار ویدیوی مربوط به کار را به شما ارائه دهد. در این سایت بیش از ۱۲۵ آواتار وجود دارد که با توجه به نیاز و سلیقه خود می‌توانید هر یک از این آواتارها را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهید.

لینک سایت Synthesia.io

معرفی 10 نمونه از بهترین سایت های تولید محتوا با هوش مصنوعی

نمونه تولید محتوا با هوش مصنوعی

نمونه‌های مختلفی از تولید محتوا با هوش مصنوعی را می‌توان مثال زد؛ برای مثال در متن زیر از هوش مصنوعی خواسته شد که محتوایی در مورد خواص سیب تهیه کند. در ادامه شما را به مطالعه نمونه تولید محتوا با هوش مصنوعی در مورد سیب دعوت می‌کنیم:

  • "سیب یک میوه پرطرفدار و مفید است که دارای انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها است. برخی از خواص سلامتی سیب عبارتند از:
  • حاوی فیبر: سیب حاوی مقدار زیادی فیبر می‌باشد که می‌تواند به سلامت دستگاه گوارش کمک کند و میزان کلسترول خون را کاهش دهد.
  • آنتی‌اکسیدان‌ها: سیب حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قوی مانند فلاوونوئیدها، کوئرستین و ویتامین C است که می‌توانند در مقابله با آسیب‌های اکسیداتیو و پیشگیری از بیماری‌های مزمن کمک کنند.
  • ویتامین C: سیب حاوی ویتامین C است که بیماری‌ها را از بین می‌برد و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.
  • کاهش خطر بیماری‌های قلبی: مصرف منظم سیب می‌تواند به کاهش خطر بیماری‌های قلبی و عروقی کمک کند.
  • کاهش خطر ابتلا به دیابت: فیبر موجود در سیب می‌تواند کمک کند تا سطح قند خون را کنترل کرده و خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد."

همانطور که می‌بینید در این متن تولید شده توسط هوش مصنوعی برخی از خواص سیب نام برده شده‌اند. متن بالا تا حدود زیادی درست است و تنها با یک ویراستاری کوچک به عنوان محتوایی کامل شناخته می‌شود.

 

نوشتن دیدگاه