10 وب سایت برتر ایران


امروزه وب‌سایت‌های مختلفی در داخل کشور ایران آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند و به آنها محصولاتی ارائه می کنند یا در واقع برای اطلاع دهی به افراد مختلف طراحی شده اند. وب سایت های برتری که داخل کشور ایران وجود دارند، ممکن است اهداف مختلفی داشته باشند و برای موارد مختلف به افراد کمک نمایند. در این مقاله قصد داریم به ۱۰ وب سایت برتر ایران که به اهداف مختلف می‌پردازند اشاره کنیم و شما را با ۱۰ مورد از بهترین وبسایت ها در داخل کشور ایران آشنا کنیم.

وب سایت بلاگفا

اولین سایت اینترنتی ایرانی که بهترین و برترین سایت ایرانی به شمار می رود وب سایت بلاگفا است. این سایت به شما این امکان را می دهد تا وبلاگ شخصی خودتان را ایجاد کنید و در کشور ایران در رتبه یک الکسا قرار گرفته است.
در این سایت امکان بارگذاری مطالب، تصاویر و غیره وجود دارد و افراد به راحتی می توانند دلنوشته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
این سایت دارای مزایایی مانند دسترسی به جدیدترین وبلاگ ها، دسته بندی وبلاگ ها بر اساس موضوع، راهنمای وبلاگ نویسی برای افراد تازه وارد و ... است.

وب سایت دیجی کالا

وب سایت دیجی کالا

هر نقطه ای از کشور ایران که باشید حتماً تا به حال وبسایت دیجی کالا را مشاهده کرده اید و از آن خرید کرده اید. وب سایت دیجی کالا را می‌توان یکی از پر استفاده ترین فروشگاه های اینترنتی دانست که طرفداران زیادی را به خود اختصاص می‌دهد و موارد مختلفی از قبیل لوازم آرایشی، لوازم خانه، مبلمان و غیره را به افراد ارائه می دهد.
به صورت کلی می توان گفت با مراجعه به وب سایت دیجی کالا هر محصول که احتیاج داشته باشید را می توانید خریداری کنید. این وبسایت که از حدود ۱۰ سال گذشته فعالیت خود را آغاز نموده است دارای مزایای زیر است:
در این وبسایت تمامی محصولات برای مشتریان در دسترس هستند.
قیمت محصولات در این وبسایت منطقی و معقول است.
با مراجعه به این سایت می توانید محصول مورد نظر خود را در هر نقطه‌ای از ایران حتی در روستاهای کوچک خریداری کنید و محصول برای شما ارسال می شود.
زمانی که به سایت مراجعه می کنید و محصول خاصی را مشاهده می کنید، سایت به شما محصولات دیگری را پیشنهاد می کند که مطابق ما محصول اول مورد نیاز شماست.
در قسمت سرچ کردن می توانید محصول مورد نظر خود را به راحتی جستجو کنید.
این سایت دارای پیشنهاد روزانه تخفیف است که با مراجعه به این قسمت می توانید پیشنهادهای تخفیف را مشاهده کنید.
در این وب سایت تمامی محصولات دارای اطلاعات و مطالب هستند که به آشنایی بیشتر با محصول کمک می کنند.
در قسمت های مختلف نظرات مشتریان برای افراد نمایش داده می شود. این افراد به راحتی می توانند نظرات موافق و مخالف خود را را ثبت نمایند که به خرید بهتر سایر مشتریان کمک می کند.

وب سایت نی نی سایت

وب سایت نی نی سایت

نی نی سایت که به عنوان یکی از سایت‌های مرتبط در زمینه بارداری زایمان و غیر فعالیت می‌کند یکی از سایتهایی است که در اکثر موارد با نظرات افراد مختلف اداره می‌شود.
در قسمتی از این سایت مطالبی در مورد زنان و زایمان قرار داده شده است و در قسمتهای دیگر نظرات مربوط به افراد مختلف و راهنمایی‌های آنها قرار داده می شود.
افرادی که سوالات خاصی در حوزه های مختلف دارند می توانند با ایجاد حساب کاربری در نی نی سایت سوال خود را مطرح نمایند و افراد مختلف از این تاپیک ها استقبال نموده و و فرد را راهنمایی می کنند.

 وب سایت تلوبیون

در این سایت می توانید پخش زنده تمامی فیلم هایی که از شبکه های مختلف در تلویزیون پخش می شود را مشاهده کنید. در برخی از موارد ممکن است سریال مورد علاقه خود را از دست داده باشید، به همین دلیل به راحتی می توانید با مراجعه به وب سایت تلوبیون فیلم مورد علاقه خود را مشاهده کنید.

وب سایت خبرگزاری فارس

در این وب سایت می توانید خبر های مختلف را در داخل کشور ایران دنبال نمایید. در واقع می‌توان گفت وب سایت خبرگزاری فارس به عنوان اولین وبسایت خبری دولتی شناخته می‌شود.

وب سایت نمناک

وب سایت نمناک

شاید تا به حال نام سایت نمناک را شنیده باشید. به صورت کلی اگر در مورد خواص محصولات مختلف، طرز تهیه غذا ها و غیره به اطلاعات نیاز داشته باشید می توانید آن را از طریق وب سایت نمناک به دست بیاورید.
وبسایت نمناک را می‌توان گنجینه‌ای غنی از اطلاعات دانست که هر مطلبی را که سرچ کنید برای شما نمایش می دهد.
۷. وب سایت دیوار
اگر به دنبال خرید و استفاده از وسیله‌ها و خصوصا وسیله های دست دوم هستید، سایت دیوار به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام کار به شمار می‌رود.
این وبسایت که در سال ۱۳۹۲ با هدف خرید و فروش مستقیم وسایل کار خود را آغاز نمود، امروزه در بین وب سایت های کشور ایران رتبه ۹ را کسب کرده است. از جمله مزایای استفاده از این وب سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
محصولات می‌توانند به تفکیک شهر بر روی این وب سایت قرار داده شود.
امکان جستجو برای افراد بر اساس نوع نیازمندی فراهم شده است.
امکان قرار دادن عکس مربوط به کالا برای فروش آن وجود دارد.

سایت آپارات

سایت آپارات

سایت اینترنتی آپارات یکی از سایت های پربازدید در داخل کشور ایران به شمار می رود که در آن فیلم های مختلف مطالب آموزشی و غیره با کیفیت بسیار بالا قرار داده شده است.
اگر به دنبال مطالب آموزشی هستید که به صورت فیلم برای شما نمایش داده شوند استفاده از سایت آپارات بهترین و اولین گزینه موجود برای شماست. در این سایت علاوه بر دیدن فیلم های آموزشی می توانید به راحتی فیلم های خود را نیز به اشتراک بگذارید و در زمینه آموزش افراد دیگر کمک کنید.
در سایت آپارات امکان ساخت کانال نیز برای افراد وجود دارد به همین دلیل شما به عنوان یک فرد می توانید در سایت آپارات کانال ایجاد کنید و سایر افراد شما را دنبال کرده و مطالبی که به اشتراک می‌گذارید را مشاهده کنند.

سایت ورزش ۳

سایت زیر نظر شبکه ۳فعالیت می کند، یکی از سایت هایی است که اخبار ورزشی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. با مراجعه به این سایت می توانید اخبار های مختلف را در مورد ورزشهای متفاوت دنبال کنید و به روز ترین خبر ها را در مورد ورزش ها در اختیار داشته باشید.
در این وب سایت می توانید نتیجه ورزش های مختلف را به صورت رایگان پیش بینی کرده و در صورت درست بودن حدستان با قرعه کشی جایزه دریافت کنید. این سایت اینترنتی روزانه بالای ۲ میلیون بازدید کننده دارد.

سایت شاپرک

سایت شاپرک

این سایت که از سال ۱۳۹۱ با هدف پرداخت اینترنتی به وجود آمد، امسال ۱۰ ساله می شود. سایت شاپرک از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را با تمامی بانکها آغاز کرد و امروزه زمانی که برای پرداخت اینترنتی مراجعه می‌کنید به سایت شاپرک انتقال داده می شوید. .
طبق تحقیقات در این زمینه در حدود ۵۰ هزار نفر به صورت مستقیم به وب سایت شاپرک مراجعه می‌کنند و پرداخت‌های اینترنتی خود را انجام می‌دهند، اما این وبسایت به عنوان واسطه نیز فعالیت می‌کند و تعداد کلیک های این وب سایت به صورت واسطه بیش از حد تصور است.
برای اینکه سایت شما هم در لیست سایت های برتر قرار بگیرد، از مجموعه طراحی سایت اصفهان کمک بگیرید. این مجموعه با طراحی سایت ها بصورت تخصصی، به پیشرفت کسب و کار شما در بستر اینترنت کمک می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه